Upozornění strávníků
Pokud budou s platností od 1. března 2021 rozhodnutím Vlády ČR školy uzavřeny, školní jídelna ZŠ Nepomuk bude v provozu.
Všem žákům 1. a 2. ročníků po vyhlášení uzavření škol budou obědy automaticky odhlášeny, ale žáci 1. a 2. ročníků mohou i nadále školní obědy odebírat do donesených nádob v době od 11.30 do 12.00 u bočního vchodu do jídelny. Zákonní zástupci musí v případě zájmu o obědy nahlásit odběr na mail: sjzsnepomuk@seznam.cz nejpozději v neděli 28. února 2021 do 18.00.
Odebírají-li dosud žáci vyšších ročníků obědy, školní jídelna s nimi počítá i nadále, pokud si strávníci odběry obědů individuálně neodhlásí.
Jarní prázdniny
Budou-li školy uzavřeny i v době jarních prázdnin od 8. do 12. března 2021, obědy pro žáky nejsou v době prázdnin dotovány, lze obědy odebírat za cenu 66,- Kč za oběd.
Vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci vláda ČR dne 26. února 2021 přijala krizové opatření č. 200, kterým se
ZAKAZUJE OSOBNÍ PŘÍTOMNOST:
ZŠ, MŠ, ŠD budou tedy uzavřeny. Vzdělávání bude poskytováno distančním způsobem (z domova).
V nejnutnějších případech je po předchozí telefonické dohodě možno vyřídit potřebné od pondělí do pátku od 8.00 do 12.30.
V době jarních prázdnin od 8. do 12. března 2021 je škola uzavřena.
Zápis žáků do 1. ročníku školního roku 2021/2022 je v ročním harmonogramu probíhajícího školního roku naplánován na středu 7. dubna 2021 od 13.00 do 17.00. V současné době však nelze předvídat, zda bude s ohledem na další vývoj epidemické situace možné zápis uskutečnit ve škole.
Prosíme všechny rodiče, aby sledovali náš školní web www.zsnepomuk.cz, kde budeme průběžně zveřejňovat informace dle aktuální situace.
Volnočasové centrum Fénix Nepomuk v rámci projektu Do Fénixu s důvěrou nabízí žákům Základní školy Nepomuk nejen v době distančního vzdělávání doučování. Nabídka platí pro všechny žáky, tzn. včetně těch, kteří rozhodnutím školského odborného pracoviště jsou žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Zájemci z řad zákonných zástupců mohou kontaktovat Fénix telefonicky nebo mailem:
marketa.klasterkova@urad-nepomuk.cz
tel. +420 602 584 688
milena.hanzlikova@urad-nepomuk.cz
tel. +420 601 554 804
Ranní i odpolední družina jsou zajištěny dle opatření MŠMT, tzn. jedna třída = jedno oddělení ŠD.
Žáci, kteří školní družinu nenavštěvují, půjdou do tříd:
1. A - hlavním vchodem
2. A - hlavním vchodem
2. C - hlavním vchodem
1. B - vchodem do třídy z terasy
1. C - vchodem do třídy z terasy
2. B - vchodem do třídy z terasy
Výuka začíná dle rozvrhu v 7.55 h.
Oddělení školní družiny:
1. A - 2. oddělení - tel. 605 980 259
1. B - 1. oddělení - tel. 720 240 532
1. C - 6. oddělení - tel. 603 824 792
2. A - 4. oddělení - tel. 605 447 511
2. B - 3. oddělení - tel. 721 152 586
2. C - 5. oddělení - tel. 605 422 491
Žáci školy musí mít denně k dispozici nejméně 2 čisté roušky.
Pro žáky 1. a 2. tříd platí, že všem stravujícím se žákům jsou obědy přihlášeny automaticky. Pokud žák/žákyně obědvat ve škole nebude, mají zákonní zástupci povinnost obědy odhlásit.
Pro všechny zákonné zástupce platí zákaz vstupu do školní budovy. Rovněž po vyučování zákonní zástupci počkají na své děti před hlavním vchodem, totéž platí pro školní družinu. V naléhavých případech lze předem domluvit osobní návštěvu telefonicky nebo mailem a příchozí se budou v budově školy pohybovat výhradně s nasazenou rouškou.
Ministerstvo zdravotnictví ČR vydalo text, který doporučujeme vyhledat a přečíst. Řeší se v něm, jaké jsou nejčastější příznaky nákazy, co dělat, mají-li rodiče podezření na nákazu atd.
Web: www.mzcr.cz
Doporučený postup OSPDL ČLS JEP k managementu u akutních onemocnění v průběhu pandemie COVID19 – určeno pro školy a školská zařízení a zákonné zástupce dítěte (rodiče)
Schválené epidemiologickou pracovní skupinou MZ (PS EPID) dne 11.9.2020
Škola nemůže zajistit dezinfikování prostor šaten u školní tělocvičny po každé skupině z řad veřejnosti, proto není umožněn vstup těmto skupinám do školní tělocvičny do odvolání.
S ohledem na současný stav související s COVID-19 žádáme všechny žáky, aby respektovali zvýšené hygienické požadavky, se kterými budou seznámeni na začátku školního roku 2020-2021.
Každý žák bude mít ve své aktovce 2 roušky.
Pro všechny zákonné zástupce platí zákaz vstupu do školní budovy. Rovněž po vyučování zákonní zástupci počkají na své děti před hlavním vchodem, totéž platí pro školní družinu. V naléhavých případech lze předem domluvit osobní návštěvu a příchozí se budou v budově školy pohybovat výhradně s nasazenou rouškou.
Žádáme žáky i zákonné zástupce, aby pravidelně sledovali veřejné sdělovací prostředky a také školní web, kde budou zveřejňovány aktuální informace s ohledem na vývoj situace COVID-19.
Sportovní kroužky hrazené z grantů budou zahájeny už v průběhu září, aby bylo možné dodržet předepsaný počet lekcí. Termíny zahájení dalších nabízených aktivit zájemcům sdělí uvedení vedoucí kroužků.